23-mei-2016 15:13:02
Topics:
Marketing,
Sales,
Smarketing,
omzet,
leads
Dus, waar hebben we het eigenlijk over met 'Smarketing'? Simpel gezegd: Smarketing is het op elkaar afstemmen van marketing- en salesstrategieën op basis van gezamenlijke doelen en buyer persona's, met als uiteindelijk doel een geïntegreerde aanpak voor beiden te creëren. 
Door de klassieke muren tussen sales en marketing te verwijderen en de afdelingen in staat te stellen gebruik te maken van elkaars data en kennis, ontstaat er een leercirkel die leidt tot efficiëntere leadafhandeling en uiteindelijk meer omzet.
Als het goed wordt uitgevoerd, kan Smarketing de omzet aanzienlijk verhogen. Uit een studie van de Aberdeen Group blijkt dat organisaties die dit goed geregeld hebben, de jaarlijkse opbrengst met 20% is gegroeid, terwijl hun concurrenten die dit niet deden hun opbrengst met 4% zagen dalen.
Lees verder
25-apr-2016 16:24:31
Topics:
Marketing,
Sales,
Smarketing
Goed, we weten allemaal dat het binnenhalen van nieuwe klanten niet eenvoudig is. Je moet er hard voor werken en veel tijd in stoppen. Maar wat nou als je dat doet, en je haalt nog steeds geen nieuwe business binnen? Hier zijn 5 dingen die veel mis gaan bij het benaderen van prospects. Misschien herken je er een (paar)?
Lees verder
15-mrt-2016 16:06:52
Topics:
Marketing,
Sales,
Smarketing
Je hebt het al duizend keer gehoord, social media en online marketing zijn hot. En niet alleen voor marketeers maar juíst voor accountmanagers, salesmanagers en iedereen die zijn klanten iets te bieden heeft. Kan iedereen verkopen via social media en websites? Absolutely!
Onderstaand onze 7 beste tips voor verkoopsucces.
Lees verder
7-jul-2015 9:43:00
Topics:
Hubspot,
Sales,
closing,
Smarketing
Tijd om weer te gaan verkopen!
Zo, alle kosten zijn ondertussen weggesneden het wordt tijd om de top line weer te vergroten. Bij deze 6, gouden tips om meer deals te sluiten. Ze zijn simpel, maar dat zijn de nummers van de Rolling Stones of Armin van Buren ook en die jongens hebben heel veel plaatjes en kaartjes verkocht. Verkoop is als de Tour de France; voorbereiden, zuinig zijn, toeslaan waar het kan en af en toe je verlies nemen.

Lees verder