Met een blog - of webblog - bied je je webbezoekers interessante informatie. Dagelijks, wekelijks of maandelijks worden je lezers, websitebezoekers en klanten, getrakteerd op actuele ontwikkelingen en andere informatie. Een mooie manier om je klanten te interesseren. Maar niet alleen digitale consumenten houden van blogs. Ook zoekmachines, en zeker Google, houden van blogs. Daarmee is je blog een belangrijk onderdeel van je SEO geworden.
ZZP’er, groeiend bedrijf of multinational, bloggen is een essentieel onderdeel van je online of inbound marketing strategie.
Was bloggen een tijdje geleden min of meer ‘uit’, is het nu opeens weer hot topic? Wat maakt dat bloggen belangrijker is dan ooit? 1 – Het genereert websitebezoekers. 2 – Het verhoogt je ranking/SEO. 3 – Je kan je merk positioneren als marktleider. 4 – Het verbetert de band met je lezers.
Verse – nieuwe – content, je blog, is nog steeds belangrijk in het online outcasten van je concurrenten in zoekmachines. Gebruik long tail keywords, onderwerpen en categorieën waarop je gevonden wilt worden.
Succesvolle bloggers houden diverse aspecten in de gaten wanneer ze een nieuwe blog schrijven. Dat kan als startende blogger even lastig zijn, maar na een tijdje weet je niet beter en is bloggen business as usual.
We weten hoe belangrijk bloggen is. En wat je er allemaal voor uit de kast moet halen. Schrijven is een vak, en bloggen een vak apart. Zullen we je helpen? Met goede blogs zie je meteen resultaat in het websitebezoek. Blogs will change your business. Wie wil dat niet?
Middelgroot bedrijf